04.06.2014
Brändit ja digimedia

Seminaarin aiheena on Brändit ja digitaalinen media.  Iltapäivän tavoitteena on lisätä ymmärrystämme uusista tavoista ja mahdollisuuksista brändin tulisi näkymiseen. Käsiteltäviä teemoja on mm. asiakaskokemus, asiakkaan kanssa yhdessä tekeminen, tarinan kerronta ja mitattavuus.

Päivän puhujat ovat seuranneet digitaalisuuden tuomaa muutosta aitiopaikoilta ja he antavat varmasti paljon uutta ajateltavaa.  Luvassa on inspiroivia puheenvuoroja, joista varmasti keskustellaan vielä pitkään päivän jälkeenkin. Ajatuksia jakamassa mukana on Eka Ruola (TJ, Hasan & Partners), Sirte Pihlaja (TJ, Shirute), Erik Pöntiskoski (tutkija, Aalto-yliopisto, TJ, DoDreams), Richard von Kaufmann (Head of Social, Founding Partner, Zipipop Freud) ja Marjaana Toiminen.

Ennen tilaisuutta voit ilmoittaa etukäteen halukkuuudestasi keskustella päivän teemoista muiden osallistujien kanssa. Tässä apuna on viime seminaarissa Teemu Arinan esittelemä meetin.gs-palvelu. Lisää tietoa osoitteesta https://www.meetin.gs/

Event Information
Time: 04.06.2014
Place: Finlandia-talo

Program

11.00-12.00
Ilmoittautuminen, lounas, verkostoitumista, matchmaking
Synopsis
 
Synopsis
  • lounaalla mm. ruokaisaa salaattia
  • mahdollisuus osallistua matchmakingiin.
12.00-12.10
Elina Koivisto
Mika Raulas
Avaus
Elina Koivisto, ohjelmajohtaja, DiViA
Mika Raulas, puheenjohtaja, Divia
Synopsis
 
Synopsis
12.10-12.45
Eka Ruola
Goodbye 360, hello 365
Eka Ruola, Toimitusjohtaja, Hasan & Partners Synopsis
 
Synopsis
  • Tämä on markkinointiviestinnän kulta-aika
  • Enemmän kuin koskaan aikaisemmin brandit voivat käydä vuoropuhelua yleisönsä kanssa
  • Olemme siirtyneet keskeyttämisestä vuorovaikutteiseen, osallistavaan tarinankerrontaan
12.45-13.30
Erik Pöntiskoski
Brändit ja johtaminen - Miten saat ihmiset innostumaan brändistä? Miten toimia siiloutuneessa organisaatiossa ja oppia puhumaan samaa kieltä?
Erik Pöntiskoski, Tutkija (Aalto-yliopisto), Toimitusjohtaja (DoDreams) Synopsis
 
Synopsis
  • Iso visio motivoimassa
  • Idean myynti
  • Kokeilu ja asiakasdatan hyödyntäminen
13.30-14.00
Kahvittelua ja verkostoitumista / Mahdollisuus matchmakingiin
Synopsis
 
Synopsis
14.00-14.40
Marjaana Toiminen
Anna brändisi pois
Marjaana Toiminen, CEO, Bonnier Publications Oy Synopsis
 
Synopsis
  • Brändi - osallistamista, palvelua ja kommunikointia
  • Vahva brändi – olemisen sijaan tekoja
  • Läpinäkyvä ja aidosti kiinnostava brändi – tulevaisuuden media
  • Brändin johtaminen on luopumista, ei hallintaa
14.40-15.15
Sirte Pihlaja
Kuuntele asiakkaitasi - kasvata brändiäsi
Sirte Pihlaja, Toimitusjohtaja, Customer Experience Optimiser, Shirute Synopsis
 
Synopsis
  • Brändin merkitys asiakkuuskokemuksien aikakaudella
  • Millä tavoin digitaalisuus mahdollistaa uudenlaisen asiakaskohtaamisen
  • Miten lisäät myyntiä panostamalla asiakkuuskokemuksiin
15.15-15.55
Richard von Kaufman
Brand attitude as driving force in social media
Richard von Kaufman, Head of Social, Founding Partner, (Zipipop Freud) Synopsis
 
Synopsis
  • How successful social brands use attitude as a rapid communications gatekeeper and content filter
  • How to harness your own brand attitudes to better influence or change the perceptions that are key to your target groups
  • How to measure the success of your social media activities
15.55-16.00
Elina Koivisto
Mika Raulas
Yhteenveto ja kiitokset
Elina Koivisto, ohjelmajohtaja, DiViA
Mika Raulas, puheenjohtaja, Divia
Synopsis
 
Synopsis