Digitaaliset kanavat

Digitaalisen markkinoinnin barometri 2005: Markkinoijat luottavat digitaalisiin medioihin
Digitaalisen markkinoinnin barometri 2006: Digimarkkinnoinnin kasvusuuntaus jatkuu
Digitaalisen markkinoinnin barometri 2007: Verkkosivut tärkeä markkinointikanava
Digitaalisen markkinoinnin barometri 2008: Hakukonemarkkinointi osaksi markkinointistrategiaa
Digitaalisen markkinoinnin barometri 2009: Hakukonemarkkinoinnin suosio nousee
Digitaalisen markkinoinnin barometri 2010: Sosiaalinen media ujuttautuu valtavirtaan
Digitaalisen markkinoinnin barometri 2011: Sosiaalinen media valtaa markkinointia
Digitaalisen markkinoinnin barometri 2012: Mobiilimarkkinointi nostaa päätään
19.10.06 Digitaalisen markkinoinnin palvelut, mediat ja uudet teknologiat
2003.09.30 Asiakkuusajattelun toteuttaminen monikanavaisen asiakassuhdeviestinnän kanavavalinnoissa -raportti
2003.09.30 Digitaalisen markkinoinnin arvoketjut -raportti
2003.09.30 Digitaalisten kanavien käyttö markkinoinnissa -raportti
2003.09.30 DiViA 2 -esite
2003.10.24 Personalization as a process
2003.11.05 The Effects of Digital Marketing on Customer Relationships
2004.01.20 DiViA2 - Kick-off -seminaari
2004.03.17 DiViA2 - monikanavaseminaarin yhteenveto
2004.04.21 Mobiiliseminaari
2004.06.02 Asiakkuudet ja mittaaminen -seminaari
2004.08.24 DiViA - vuoden 2003 loppuraportti
2004.08.25 Personointi-seminaari
2004.09.02 Mobiilimarkkinoinnin muodot, esteet ja vauhdittajat -raportti
2004.09.23 DiViA - Mittaristotyöryhmän palaveri
2004.10.06 DiViA-lakiseminaari
2004.12.07 DiViA - Simply Better -seminaari